تفاوت میسلارواتر و تونر

پوست مانند تابلوی هنری است که نیاز به مراقبت و دقت دارد. هر نقاشی برای بهترین نتیجه نیاز به ابزارهای مناسب دارد، و در اینجا، تونر و میسلار واتر همان ابزارهای جادویی هستند که به پوست شما انرژی و زندگی می‌بخشند. تونر و میسلار واتر هر دو از محصولاتی هستند که برای پاک کردن صورت استفاده می‌شوند. اما کدام‌ یک برای ما مناسب و کاربردی‌تر است؟

اشتراک گذاری

میسلار واتر چیست ؟

محلول‌ پاک‌کننده آرایش بر پایه آب است که برای حذف آرایش و ناخالصی‌های پوستی به کار می‌رود.

با استفاده از میسلار واتر، آرایش صورت به سرعت و با دقت پاک می‌شود.این محلول حتی برای پاک‌سازی آرایش چشم نیز مناسب بوده و از نظر کاربران به عنوان یک جایگزین کارآمد برای پاک‌کننده‌های آرایشی مختلف، از جمله روغن‌ها و دستمال‌های مرطوب شناخته می‌شود.

ترکیبات مرطوب کننده به حفظ رطوبت و آبرسانی پوست کمک می‌کند و سورفتکانت هم به عمق چربی‌ها و آلودگی‌های پوست نفوذ کرده و عملیات پاکسازی صورت را انجام می‌دهد؛ در نتیجه باید میسلار واتر را یک محلول چند منظوره برای پاکسازی و مراقبت از پوست درنظر بگیریم.

تونر:

استفاده از تونر پس از شستشوی صورت، به از بین بردن مواد معرق و آلودگی‌های پوست کمک می‌کند و پوست را برای مراحل بعدی مراقبت آماده می‌سازد.

الکل در تونر برای پاک‌کردن پوست و درمان جوش‌های چرب و مقابله با باکتری‌ها مفید است. علاوه بر این، عصاره‌های گیاهی و آنتی‌اکسیدانی به منظور نرم کردن و روشن کردن پوست و بهبود بافت پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین، ترکیباتی نظیر اسیدهای چرب در تونرها موجود هستند که جهت مرطوب کردن پوست مؤثرند.

نکته‌ای که در هنگام استفاده از تونر وجود دارد این است که بعد از زدن تونر نیازی نیست صورت را آبکشی کنید.

تفاوت میسلارواتر ها و تونر :

میسلار واترها در واقع نوعی پاک‌کننده صورت هستند که پوست را پاک‌سازی و تقویت می‌کنند اما تونر برای تنظیم PH پوست و کنترل ترشح چربی آن استفاده می‌شود.

در یک روتین پوستی مناسب، ابتدا از میسلار واتر برای پاک کردن آرایش استفاده می‌‎کنیم، سپس صورت را به کمک فوم یا پاک‌کننده‌های دیگر می‌شوییم و مرحله‌ی آخر نوبت به تونر می‌رسد که برای تنظیم PH و برگرداندن حالت اسیدی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از نقاط مهم تفاوت بین این دو محصول، زمان استفاده از آن‌ها است. میسلار واتر به عنوان یک پاک‌کننده ملایم در مرحله پاکسازی پوست قبل از استفاده از شوینده به کار می‌رود. در مقابل، تونر بعد از شوینده به کار می‌رود، زیرا هدف آن تعادل pH پوست و آماده‌سازی آن برای مرحله مرطوب‌کنندگی است.

0 نظرات
نظری ثبت نشده است
افزودن نظر جدید
لینک کوتاه