طرز استفاده از صابون لیفت ابرو

لیفت ابرو، یکی از جذاب‌ترین ترندهای زیبایی در چند سال اخیر است که با استقبال ویژه‌ای از سمت سلبریتی‌ها و مردم مواجه شده است. این ترند خارق‌العاده، ابروهایی پهن، مرتب و کشیده را به صورتتان هدیه می‌دهد. به علاوه، کمک می‌کند صورتتان جوان‌تر و شاداب‌تر از همیشه به نظر برسد.

اشتراک گذاری

 لیفت ابرو چیست ؟

راهکاری برای مرتب کردن تار ابروها و کشیده کردن حالت ابرو است. لیفت به سه شکل دائم، نیمه دائم و موقت انجام می‌شود و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و شرایط شخصی خودتان یکی از آنها را امتحان نمایید.لیفت ابرو در چهره نقش به سزایی دارد که در عکس کاملا قابل رویت است.

روش های مختلف لیفت ابرو

بهتر است که بدانید امروزه لیفت کردن ابرو ها با روش های مختلفی و توسط محصولات گوناگونی انجام می گیرد. روش های لیفت کردن عبارت اند از لیفت ابرو با مواد آرایشگاهی در سالن های آرایش و همچنین لیفت توسط صابون و یا ژل های متفاوت در خانه.

لیفت با مواد آرایشگاهی

این روش از لیفت کردن ابرو بدون استفاده از صابون بوده و یکی از روش هایی است که کمی هزینه ی بیشتری لازم دارد و در آرایشگاه ها و یا همان سالن های آرایشی انجام می شود. به این صورت که سالن داران از طریق موادی که دارند طی چندین مرحله به لیفت کردن ابرو های می پردازند. این روش علاوه بر اینکه هزینه ی بیشتری بر می دارد ماندگاری بیشتری نیز دارد. ماندگاری این روش معمولا 1 ماهه و یا گاهی اوقات کمتر و بیشتر بسته به ضخامت و نوع موی ابرو می باشد و هر چند وقت یکبار باید ان را ترمیم کرد.

لیفت ابرو در خانه با صابون

روش دیگری که برای لیفت ابرو وجود دارد استفاده از صابون و ژل های لیفت موجود در بازار و فروشگاه های خرید لوازم ارایشی اصل می باشد. از مزیت ها و فوایدی که این روش دارد باید این را نام ببریم که هم نسبت به روش قبلی کم هزینه تر است و هم اینکه به راحتی و بدون صرف وقت و انرژی در زمان و مکانی که بخواهید می توانید از محصول استفاده کنید و به علاوه هر وقت که دوست داشتید صورت خود را بشویید تا اثر مواد از بین برود. برای این روش تنها کافی است به فروشگاه های آرایشی و یا فروشگاه اینترنتی شهرو مراجعه کنید و صابون با کیفیتی را خریداری کنید.فقط کافیه روی عکس کلیک کنید.

صابون لیفت ابرو چیست؟ 

صابون لیفت ابرو یا همان صابون ابرو، یکی از محصولات زیبایی برای حالت دادن به ابروها می باشد که ابروها را به سمت بالا ثابت و مرتب نگه می دارد. این محصول مانند ژل ابرو عمل می کند با این تفاوت که بافتی صابونی داشته و حالتی خیس یا ژلی روی موی ابروها ایجاد نمی کند. در ترکیبات صابون لیفت ابرو از مواد مغذی چون گلیسیرین، ویتامین E  و روغن هایی مانند روغن نارگیل و آرگان استفاده شده است که علاوه بر حالت دادن و پرپشت نشان دادن ابروها، باعث تقویت آن ها نیز می شود. صابون ابرو برای همه ی افراد مناسب است و افرادی که ابروهایی نازک و کم پشت و یا ضخیم و پرپشت دارند می توانند از آن استفاده کنند. 

طرز استفاده از صابون ابرو

خوشبختانه باید بگوییم که طرز استفاده از صابون لیفت ابرو بسیار آسان است و هر فردی می تواند ان را به راحتی و بدون کوچک ترین مشکلی مورد استفاده قرار دهد. اکنون با ما همراه باشید تا در این بند با روش مصرف آن آشنا شوید. در واقع شما کاربران بعد از خرید صابون مناسب و با کیفیت بالا می توانید طی انجام مراحل زیر به تنهایی و در منزل خود ابروهایتان را لیفت کنید. برای انجام این امر تنها نیازمند صابون و یک براش مخصوص ابرو و چند قطره آب هستید.

در مرحله ی اول صابون را خیس کنید.

در ابتدا باید صابون خریداری شده را با چند قطره آب کامل خیس کنید. این کار را می توانید با استفاده از یک اسپری و یا دست خود انجام دهید. البته میزان خیس کردن صابون به خودتان بستگی دارد هر مقداری که می خواهید می توانید آن را به آب آغشته کنید.

مرحله ی دوم آغشته کردن برس به صابون

مرحله ی بعدی این است که برس مورد نظر را بر روی صابون بکشید تا به صابون آغشته شود. این کار را باید به صورت دورانی و در جهات مختلف انجام دهید تا مواد صابون به تمامی نقاط برس بجسپد. البته با توجه به نوع مو های ابروی خود باید مقدار مواد را بردارید.

 

مرحله ی سوم و کشیدن برس بر روی ابرو ها

نکته: برس ابرو نباید زیاد خیس شود وگرنه صابون را در خود حل کرده و صابون نمیتواند ابروها را حالت دهد.  همچنین برای جدا کردن و تمیز کردن تکه هایی از صابون سفت شده روی ابرو بعد از خشک شدن صابون می توانید از دستمال از مرطوب به آرامی استفاده کنید و به راحتی آن ها را تمیز کنید و از بین ببرید.

مرحله ی سوم و یا همان نهایی مرحله ای است که باید برس آغشته به صابون را بر روی ابرو های خود بکشید. اول باید برس را به سمت بالا بر روی موی ابرو های خود بکشید تا در جهت بالا لیفت شوند. سپس بعد از این کار به راحتی می توانید با همان براش به ابرو های خود حالت مورد نظرتان را بدهید تا در آخر ابروهایی لیفت شده و زیبا را داشته باشید.

تکنیک ها، ترفندها و نکات طرز استفاده از صابون ابرو

شاید هنگام استفاده از صابون ابرو به مشکل برخورده اید؛ مثلاً مانند آرایشگران ماهر، ابروهایتان حالت دلخواه را نگرفته یا سفیدک هایی را روی ابروهایتان مشاهده کرده اید! به هرحال، طرز استفاده از صابون ابرو به مهارت نیاز دارد. کافی است نکات زیر را رعایت نمایید تا ظاهر ابروهایتان زیبا، بدون سفیدک و پرپشت شود:

1.از پنبه نمناک استفاده کنید.

اگر ابروهایتان را با صابون ابرو حالت داده اید و بر اثر زیاد زدن صابون ابرو مشاهده کردید سفیدک ایجاد شده است، نگران نشوید! پنبه را نمناک نمایید و به آرامی سفیدک ها را پاک کنید.

2.مداد ابرو را فراموش نکنید.

حتماً می خواهید علاوه بر حالت دادن به ابروهایتان موجب پُر شدن ابرو شوید، پیش از استفاده از صابون ابرو با کمک مداد ابرو قسمت های خالی ابرو را پُر کنید.

3. درجهت رویش موهای ابرو صابون ابرو بزنید.

طبیعی شدن ظاهر ابرو بسیار مهم است! چراکه ابرو را زیباتر و چهره را جذاب تر می کند. یادتان باشد برس را هنگام استفاده از صابون ابرو به سمت جهت رویش ابروها بکشید. همان طور که هنگام گذاشتن مژه و کاشت مژه باید مژه ها در جهت رویش مژه ها گذاشته شوند تا زیبا و جذاب باشند، طرز استفاده از صابون ابرو نیز به همین شکل است و باید هنگام استفاده از صابون ابرو، برس را در جهت رویش ابروها شانه بکشید.

4. خیلی ابروها را نکشید.

البته این کار به سلیقه شما و هدفتان از زدن صابون ابرو بستگی دارد. زیاد کشیدن ابروها به سمت بالا با کمک صابون ابرو ممکن است کمی چهره را خشن نشان دهد. می توانید کمی ملایم تر صابون ابرو بزنید.

5. ابروهایتان را شانه بزنید.

توصیه می کنیم ابتدا ابروهایتان را به حالت دلخواه شانه بزنید تا متوجه شوید فرم دلخواهتان برای ابرو کدام فرم است. بعد با مداد ابرو جاهای خالی را پُر نمایید. سپس صابون ابرو بزنید.

6. از صابون ابرو با کیفیت و استاندارد استفاده نمایید.

ازآنجاکه ابروهای زیبا، پُرپشت و خوش حالت در زیبایی چهره بسیار اثرگذار است، حتماً از صابون ابرو حاوی مواد مغذی و تقویت کننده استفاده نمایید. همچنین، پیشنهاد می کنم به کمک تقویت کننده ابرو سبب پرپشت شدن و زیبایی طبیعی ابروهایتان شوید.

آیا صابون ابرو باعث ریزش ابروها می شود؟ 

یکی از سوالات خانم ها قبل از خرید و استفاده از صابون ابرو این است که آیا صابون ابرو باعث ریزش ابروها می شود؟ باید بگوییم که خیال تان راحت باشد زیرا این محصولات هیچ گونه عوارضی ندارند و نه تنها باعث ریزش ابروها  نمی شوند بلکه به خاطر داشتن گلیسیرین و روغن های گیاهی، ریشه ی موهای ابرو را تقویت کرده و موجب پرپشت شدن آن ها می شوند. اما مانند هر محصول آرایشی دیگر، استفاده از صابون ابروهای غیراصل و تاریخ مصرف گذشته می تواند به پوست شما آسیب بزند و یا منجربه ریزش شدید ابروها شود پس در تهیه و استفاده از صابون ابروی اصل و مرغوب باید دقت لازم را داشته باشید و از خرید صابون ابروهای بدون نام و نشان خودداری کنید.

 

سخن پایانی 

ابروها مانند قاب چشم ها هستند و نقش مهمی در زیبایی صورت دارند به همین خاطر پرپشت و مرتب بودن آن ها تاثیر زیادی بر چهره ی ما می گذارد. صابون لیف ابرو یکی از محصولات آرایش ابرو است که ابروها را به طور طبیعی حالت داده و به پرپشت نشان دادن آن ها کمک می کند.  این محصولات علاوه بر این که هیچ ضرری برای پوست و ابروها ندارند، حاوی مواد مغذی چون گلیسیرین هستند و به رشد و تقویت ابروها نیز کمک می کنند. اکنون که طرز استفاده از صابون لیفت ابرو را می دانید، می توانید از این محصولات برای زیباتر شدن ابروهای خود کمک بگیرید.

0 نظرات
نظری ثبت نشده است
افزودن نظر جدید
لینک کوتاه